Lista!

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Ida
Smeknamn: idis,Lill jansson,Jansson,Glidis, osv..
Låt som när du är ledsen sörjer till: Olika men, Veronica maggio - snälla bli min, sen Melissas horns låtar!
Beroende av: pengar? hahah!
Vad tror folk om dig: Olika saker? Vad tror du liksom?
Stämmer det: Allt kan ju inte stämma?
Vad får du oftast komplimanger för: Olika :)
Vad säger du för att imponera på någon: Här behövs inga repliker ;)
Hur imponerar man på dig: Vet inte.. Bjuda på en utomlands resa kanske?
Brukar du skratta för dig själv: hahah jaa.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: fett med full jaoo
Var bor du: Brynäs och Älvkarleby
Trivs du där: Jadå
Äger du några converse: Ja
Brukar du bli för full: Hm.. Ibland ;)
Är du allergisk mot något: Mot allt ungefär
Hur svarar du i mobilen: Hej,Hallå, Whats up?,Hej det är Ida, Beror ju på vilken som ringer?
Antal timmar sömn inatt: För några.. ;)
Brukar du komma i tid: Nej haha
När mår du bra: När jag är med folk som jag gillar och när allt går som de ska 
Hur känner du dig nu: Fest sugen, fast det blir man ju om man lyssnar på I like the way - Eddy wata
Vanligaste färg på dina kläder: Svart kanske?
Vad tycker du om fötter: Usch, äckliga!
Vad saknar du: Dig!
Hade du en bra kväll igår: ja visst!
Favorit dryck på morgonen: vet inte
När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar ungefär 9.30-11.00. Sen helger så är det olika helda tiden.
Är du blyg: Nej, men det bror ju på hur folket man träffar är? och sånt också!
Sysslar du med någon idrott: Fotboll, funderar på att börja på handboll igen eller kanske Dans? 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men sista ögonkastet
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Är du bortskämd: Nej 
Vad gör du i morgon: Är i älvkarleby med klassen, sen färga ögon brynen om jag hinner annars så är jag bara hemma och fixar mig inför avslutnings middagen.
Vad längtar du till: Sommarlov, och alla mysiga kvällar
Har du bra vänner och äkta vänskap: Världens bästa
Hur gammal är du: 16
Tycker du om någon just nu: Kanske, kanske inte!
Gröna eller röda äpplen: Ljus röda typ!
Gillar du golf: njaa, lång tråkigt
Vilken tid gick du upp idag: nånting vid 12 kanske ?
Är det okej att gråta: Är det okej att skratta?
När grät du senast: vet faktiskt inte? Nån vecka sen kanske? nej juste förra söndagen när jag kolla på gossip..!
Solar du ofta: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: går ju dagligen, men fotbolls träningar 3 gånger i veckan + 1-2 matcher.(heh okej jag tränar inte varje träning är för lat.. men ska försöka bli bättre) sen brukar jag ju ut och springa också. 
Senaste låt du hörde: Chris medina -What are words

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fotbolls lag spelar du i?

2011-06-07 @ 00:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0