Myskväll med brudarna!

Ligger i sängen nu och håller på somnar. Men tänkte skriva om min dag innan jag somnar. Mamma hämta mig hos Julia och vi åkte in till stan. Köpte jordubbar och busskort till mig. Sen mötte jag Sandra, Hedvig och Maja på stan. Tog bussen ut till Sandra i furuvik. Då vi börja vår myskväll. Gick och åt mat på nån grill i furuvik också. Vi hann bara kolla på 2 filmer för vi tog nattbad och satt och snacka hela tiden. Hade mycket och ta igen nu när Sandra hade varit i Norge och Hedvig va det så längesen man var med. Jag och Maja tog moppen hem vid halv 2 tiden.. Åkte från furuvik till Älvkarleby, men det gick fort bara att jag hålde på frysa ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0