Off the map!

Hejsan. Skippa skolan idag. Så Jag,Sandra och Maja tof 10 bussen in till stan. Gick och leta skolavslutnings kläder till Sandra. Gick även och åt Kina mat på 9:an. Senare kom även Moa då vi fortsatt och leta kläder till Sandra. Vi/hon hittade en klänning till slut. Sen hitta hon skor och allt så det va bra. Jag tog bussen hem vid halv 4. Då jag bytte om och sen gick jag till Andersberg ip, träna småttingarna. Hahah söta dom!! Nu har dom uppehåll till 17 augusti. Så nu ska gå och hämta ut 500 kronor imorgon eller nån dag på Kansli. Efter det gick jag hem till Mormor och Morfar, medans jag vänta på bussen. Köpte glass och läsk medans jag gick. Sen fick jag även glass när jag var där. Tog bussen hem och nu har jag badat,duscha,laga mat, kollat tv och nu ska jag fortsätta kolla på off the map och sen göra pasta sallad tills imrogon då det är klassens dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0