skön dag - skön låt!

Hejsan. Idag har det vareit fullrulle hela dagen. Börja dagen med att Mamma och jag åkte och hämta Sandra i Furuvik och sen släppte hon av oss vid Sandbankarna vid 10 tiden. Vi hade klassensdag där. hade 5-kamp,fika,myste,fotbolls tunering + så blev man i kastad med kläder på.. Roliga grabbar!! Sandra och Jag stanna kvar och sola och bara myste ändå mera. Mamma kom och hämta oss senare. Släppte av Sandra i Furuvik och sen åkte vi vidare in till stan. Åkte hem till Pappa och fixa in för sofies student. Sen kom även Sofie också. Åkte och kirra lite grejer. Sen åt vi även på Max. Släppte av Sofie på stan och sen åkte vi vidare hem. När jag kom hem spela jag och felix fotboll,bada och sen så satt vi och kolla på tv. Sen nu håller jag på att göra mat. Samma mat som jag gjorde igår ;). Men va satan! Imorgon kommer jag nog inte blogga nått. Men kanske kastar in nått inlägg bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0