Sommar och Sol!

Hejsan. fy satan va varmt det är ute.. Tog en paus nu och gick in och ska ta nått och äta. Iallafall så kom Sandra till mig imorse vid 9 tiden. Mamma skjutsa oss till Laxön. Där det va nån gubbe som snacka ett tag sen fick vi lunch och sen så åkte vi ut med nån skit stor rodbåt.. haha fyfan va jag sög.. Calle fick damp på mig. Även den dära gubben.. Sen skjutsa Maja hem oss till mig på moppen, då jag bytte om snabbt och sen så tog vi bussen in till stan, köpte glass och läsk. sen gick jag hem. Sen har jag hållt på med Fox hela tiden ungefär. Mamma är iallafall på väg och hämtar mig nu. Ikväll ska vi på avslutningsmiddagen den börjar 18.00-23.00!


Kommentarer
Postat av: fanny

jag hade också lite svårt med att hitta de först! Men först ska man gå inte på inställningar. Sedan blogg och om man bläddrar ner där så står det "lösenordskydda min blogg" tryck på den sen är de bara att skriva i användarnamn och lösen och trycka på spara så fungerar det! :)

2011-06-07 @ 23:00:41
URL: http://fannyhedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0