Summer!

Nån dag vid poolen:
Midsommar:
Furudal/Dalarna:
Åkte till mormor och morfars stuga som ligger i Furudal. Vi åkte båt,spela fotboll,minigolf,åkte båt, åkte till mora,fika,lager 157 och massa andra grejer.










Måndags kväll:
Mötte Julia på kvällen på stan. Vi gick till Bollan och satt där och snacka nån timme, sen gick vi hem. Lämna väskan och sen vidare till Max och åt mat. Sen så stängde dom så då va vi tvungen att gå. Så då gick vi hem till Victor och kolla på film och sånt. Sen gick vi hem tidigt på morgon och la oss i lekstugan.
Tisdags:
Gick upp tidigt åkte till Brämmen. Va där hela dagen ungefär sen så åkte jag hem till mamma och fixa lite och sen hem till pappa. Vi gick och handla och lite sånt där, sen kolla vi bara på film.
Onsdag:
Åkte till brämmen igen. Va där med ett gäng brudar riktigt härligt va de. Skratta så jag fick ont i magen. Va där till halv 6 tiden. Tog bussen hem och sen så gick jag på stan och köpte lite grejer. Sen möte jag Maja på bussen. Åkte hem till mig och sen efter ett tag gick vi till Mormor och Morfar, hade morfars tofflor som jag lärde lämna tillbaka haha. Fika även där och sen så bestämde vi att Maja skulle sova hos mig. Stanna i en lekpark typ 1 timme sen gick vi hem och la oss.

Torsdags:
Klev upp halv 8.. Gick till affären och fixa mat till stranden och sen bussen ut till maja. Fixa klart allt där och sen tog vi moppen ut till Brämmen. La oss med Fanny,Sofia och Johanna samma som igår bara att några fattades. Åkte hem senare på dagen. Maja skjutsa mig till bussen sen har jag städat,badat,kollat på fotboll,ätit och sånt. Nu ska jag hoppa ner i sängen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0