Till the worlds ends!

Hejsan. Mamma kom och hämta mig hos Maja imorse. Vi släppte även av Sandra vid bussen. Åkte hem då jag bara hann byta om och sen cykla Jag och Danne till Fallens dag. Kolla runt lite och träffa även Angela där borta, så de va roligt. Danne red även idag. Haha! Va där några timmar sen cykla vi hem. Då jag börja kolla på victoria secret fashion show, alltid lika bra. Sen åt jag mat och sen hoppa jag in i duschen. Städa även rummet eller ja la in kläderna i garderoben. Sen så skulle jag precis börja kolla på film med Mamma och Danne då Papap ringer och frågar om jag inte kan komma och sova hos dom istället, för både Pappa och Helena börjar tidigt imorgon. Så Ella ville inte va hemma själv. Så Pappa kom och hämta mig och nu är jag här hos dom. Stanna på preem och hyrde film också dom ni ser på bilden. Så nu ska jag ta glass och lägga mig och kolla på de.
Britney Spears – Till The World Ends - Culture Shock Remix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0