Söndag

Vakna hos Maja igår, vi gick upp och gjorde frukost och sen gick vi ut och satt oss i solen och åt. Hoppa i poolen och bada en sväng också. Sen efter ett tag kom Sofie och Hanna och hämta mig. Vi tog bilen ut till Valbo. Då vi börja shoppa. Jag hitta 2 short och 2 tröjer.(vissar snart). Sen så gick vi även och åt buffe. Hanna och Sofie släppte av mig hos Pappa där jag åt och bara bytte om och sen så gick jag ner på stan och mötte Maja. Hon gick och åt på Mcdonals och sen så gick vi till bion. Det va fullt på baksmällan 2 så vi fick gå på fast and furious 5 men den va faktiskt bra. Bion sluta vid 11 tiden. Maja tog bussen hem till sig och jag hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0