21:18

tjenare. Hemma nu. Sitter och kollar på Hockey nu.. Fast jag egentligen vill se Grey’s Anatomy & Off the map men nej Danne ska kolla på hockey.. Idag var det nån som tog mitt busskort i skolan? moget.. Fast som tur var hade jag mina pengar och allt annat i väskan som jag hade med mig. Så Mamma hämta mig efter skolan. Då jag va hemma en stund. Sen tog jag bussen till stan, jag fick skicka buss sms. Sen när jag kom till Stan mötte jag Sofie. Och vi gick och kolla lite. Gick till Donken och köpte glass och en hamburgare. Efter det gick vi till Gina tricot då jag köpte nya jeans och sen till cubus då jag köpte en keps och sofie köpte också en. Sen efter det gick vi upp till söder. Där vi sola.. Fy fan va varmt det va.. Min fläkt i rummet funka inte!! Sen efter det åkte hon hem till Pappa och jag tog bussen hem till Mamma. Och nu sitter jag här och ska äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0