Igår.

Tänkte berätta lite om igår. Jag och Sandra tog tåget till uppsala 10.47 från älvkarleby. Sen när vi kom fram började vi shoppa. Vi köpte ingenting först då kolla vi bara. Sen när vi gick in till H&M ändrade vi på de. Hehe. Hitta även ett par skit snygga byxor på vila. Men dom hade bara en storlek och dom var för små.. Men ska kolla om den finns här i Gävle annars kanske dom finns i Valbo. Sen vid 2 tiden gick vi och åt på nån Kina resturang och det va lunch buffe. Åt även Sushi. Hihi. Blev iaf mycket skratt igår.Sen fortsatt vi och shoppa och sen vid halv 6 tog vi tåget hem igen. Direkt när jag kom hem så hann jag bara byta om till Mjukis kläder och sen gå ner till stan då Jag och Sandra gick och köpte Godis och Läsk och sen tog vi halv 9 bussen ut till skutskär där Emma och Julia var. Kolla på Big brother och Snacka lite. Julia tappa även sin iphone i Toan. haha. Tog halv 12 bussen hem och direkt när jag kom hem gick jag och sov.  Visar va jag har köpt snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0