Bloggar från mobilen

Dagen idag börja kanske hur bra som helst. Va hur pigg som helst när jag vakna, och det är jag fasiken inte ofta. Skoldagen idg va helt ok. Skrattade igen skoldagen. Slutade 3. Då jag tog bussen in till stan och cyklade direkt till andersberg ip. För jag och några tjejer från mitt fotbolls lag ska vara fotbolls tränare åt små barn. Dom som är 6-7 år eller va dom var. Dom kanske är hur söta som helst. Men vid halv 6 så sluta träning och jag cykla hem och bytte om. Cykla till stan och mötte Sandra. Vi gick och vänta på Maja vid uddans. Sen gick vi till nynäs och kolla fotboll. Va as många folk som spela som man kände igen. Kolla på Olles och Alexanders och deras match. När matchen va slut gick jag och Maja till Max.. Hahah! Nu är jag iallafall hemma och ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0