Kjolen!

Anonym om tror jag ska ha denna kjol på skolavslutningen eller på Sofies eller Hannas student?:
säg vart den kommer i från :D

Anonym om tror jag ska ha denna kjol på skolavslutningen eller på Sofies eller Hannas student?:
håller med, jätte fin kjol. 
vart är den köpt och hur mycket kostar den? :)

lina om tror jag ska ha denna kjol på skolavslutningen eller på Sofies eller Hannas student?:
hej ida! måste bara säga att du är skitfin!
och världens bästa blogg.

skulle bara vilja veta vart du köpt tjolen, jättefin
tacksam för svar! kram

Svar: Tack så mycket. Kjolen är i från Lindex på barnavdelningen..haha och den kostar 179kronor om jag inte minns fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0