Svar!

anna om Det kommer aldrig nånsin vara perfekt här, men det är där jag kommer ifrån.:
Köpt linnet? :))

Svar: På H&M men det va ganska längesen, men finns ungefär samma tröja fast på Vera moda!

Anonym om fotboll:
Varför tränar du små barn?

Svar:  För några i laget fick frågan om man ville va tränare på Gefle if fotbollsskola, så ja varför inte liksom?

Anonym om Hos världens bästa Alex!!!:
Hur känner du Alex?

Svar: Jag träffa Han första gången i Sandviken i vintras på nån innebandy cup. Haha jag fråga Han och Oskar om jag kunde gå med dom till Bussen för jag har typ aldrig varit i Sandviken så jag hittade inte.. Sen så känner jag han inte, eller asså jag känner han men asså inge bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0