i dont like you, bitch!

Igår på dagen var jag bara hemma och gjorde inget speciellt. Bakade och lite sånt med Mamam och Felix. Följde med Mamma och handla. Köpte en Ben and jerry. Sen släppte hon av mig hos Julia. Vi tog det lugnt hela kvällen. Bestämde mig för att sova där. Mamma ville inte hämta mig och jag hade ingen lust att gå till bussen. Och jag är ju endå ledig till imorgon. Så sov hos Julia. Hon väckte mig imorse vid 11 då vi fixa oss lite snabbt och sen cykla vi till Friskolan (vår gamla skola). Åt mat och prata med alla andra gamla lärare. Prata lite om gymnasiet med dom som gick i 2an. Sen tog vi bussen till mig. Julia klippte Sofie och sen nu har hon åkt hem. Och jag ska hoppa in i duschen!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0