I learned to live half alive, and now you want me one more time

Vakna vid 11-12 imorse. Låg kvar i sängen. Sen bestämde vi oss för att åka ner och köpa sims 3 djurliv. Det va slut i stan så vi lärde åka till Valbo och köpta det. Sen tog vi bussen till Brynäs Tove gick hem till sig och Jag till mig. Nu måste jag öka för om en timme ska jag vara barnvakt och jag måste paka och städa mitt rum.. Åker till söderhamn imorgon eller till Ljusne. Ska hälsa på Julia och Josefin (våra klasskompisar). Åker dit med Jossan,Maja och Sandra och vi stannar där till Söndag. Dock måste jag kolla på ett tåg för vi ska äta hos Mormor på Söndag vid 1 tiden så lär va hemma då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0