Söndaggggggg

Har haft en as chill söndag. Vakna av att han ringde. Så klev upp då vid 12 så det blev typ 4 timmars sömn toppen. Åt frukost lata oss och sen cykla jag till centrum tog bussen hem. Duscha och sen kom Farfar och Helenas föräldrar eftersom det är farsdag idag. Grattis Pappa, du är bäst. Åt mat och fika. Sen gick ja upp kolla på gossip girl. plugga lite till matte provet, okej där ljög jag. hihi. Nej men har bara lata mig i sängen och käka dipp och grönsaker. (JAG ÄTER DET NÄSTAN VARJE DAG, PUSS JOSEFIN). Josefin tycker jag alltid lägger upp bilder på dipp och grönsaker. Hon fråga om jag åt det varje dag. haha. Nu ska jag sova, bye bye lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0