fredag och Lördag

Fredag: Vid 12 tiden åkte jag till John bauer där Julia klippte mig. Sen tog vi bussen hem till mig. Åt,fixa oss och lite sånt. Senare åkte Jag och Julia hem till Markus. Där Tobbe och dom vanliga var. Var chillfest där. Vid 1-2 tiden gick Jag och Julia till stan. Väntade på bussen och sen tog vi nattbussen hem. Helt ok kväll.

Lördag: Vakna ganska sent. Senare på dagen skjutsa mamma mig till Julia. Senare på kvällen åkte vi på Adams 18 år fest på friskolan. Sen tog alla bussen in till stan. Jag,Julia,Per,Oliver och Andreas hoppade av på max och åt. Sen gick vi hem till Olivers syster. Festade lite där och sen gick jag och Julia till Pontus och hans kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0