Fade into darkness

Så där nu funkar det att ladda upp bilder, skönt!!!!

Fredags.... Va i skolan, hade redovisning på engelskan som gick bra, tror jag? Efter skolan åkte jag hem och tog det lungt ett tag. Sen tog Sofie och Jag bussen till stan där vi mötte Julia sen gick vi hem till Tim. Efter ett tag gick vi hem till oss. Åt mat och bara tog det lugnt. Sen drog Pappa och Helena på bio. Då vi börja fixa oss inför kvällen och så. Sen när dom kom hem åkte Jag och Julia på fest i skutskär. Va väldigt trevligt med roligt folk och bra musik. Tog nattbussen in till stan med Julia. Då vi gick och åt på donken och sen gick vi hem till mig, Som jag skrev tidigare i ett annat inlägg kom jag på nu!!




hahaha dålig facerape........



Tagga inför kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0