I lördags!

Eftersom jag är så seg på blogga så tänkte jag skriva lite om min lördag. Vakna tidigt på morgonen av att mamma kom hem från jobbet ungefär vid 9 så kunde inte somna om.. Låg och vände och vred nån timme sen gav jag upp, kolla på lite gossip girl. Vid 1 tiden vakna Sofie och Hanna. Gick till affären och köpte lite läsk. Åt god mat. Sen så kom Sandra till oss och fixa sig. Mamma och dom åkte till stan. Så vi hade hela huset. Vid 9 så kom sofies kompis och hämta oss. Skjutsa oss till Lexe där vi drog på fest med Pontus och hans kompisar. Hade skit roligt faktiskt. Spela kort,rund pingis,sjöng,prata och även öl pingis körde vi. Gick till stan med Sandra och Pontus. Insåg att vi skulle missa bussen om vi inte tog taxi så tog taxi till stan och sen där hoppa vi på bussen. Sen kom jag hem till ett tomt hus.. Fan tände alla lampor i huset sen gjorde jag mat och gick och sov i soffan. Oj fan va långt inlägget blev skit samma, orkar inte läsa igenom det heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0