Fredag - Skola,Bröllop,Tobbe!

Fredag: Va i skolan, sen åkte jag hem till pappa fixa mig lite och sen åkte jag på bröllop. Tessan och Micke gifte sig, Mamma hållde värsta fina talet. När bröllopet va klart så åkte vi hem till tessan och micke och åt mat och sånt. Sen vid 10 eller nått på kvällen åkte Jag,Tove,Emelie och Sofie till Tobbe där det va 4 andra, festa lite,spela kort och drack. Sen runt 12-1 tiden tog vi taxi ner till stan. Träffa folk och åt mc donalds sen så tog jag och sofie nattbussen hem och sov.

Josefin och Julia

Josefin är hungrig!!!

Majsan

Jossan

Tessan, Hannes och Anna-Karin

Sofie

Oskar och Felix

Tessan och Micke

Sofie hos Tobbe

Tobbes kompisar - kommer inte ihåg vad dom heter..

Tobbe

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0